تعویض آینه آسانسور

تعویض آینه آسانسور


با توجه به ساخت آپارتمان ها و لزوم استفاده از آسانسور به ویژه برای ساختمان هایی با طبقات فراوان، مردم بخشی از زندگی روزمره خود را در این دستگاه ها می گذرانند؛ بنابراین استفاده از دکورها و ابزارهای مختلف همچون آینه ها اهمیت دارد. گاهی اوقات آینه آسانسور با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به تعویض دارد. از این رو قصد داریم در این مطلب، همه چیز در مورد تعویض آینه آسانسور را به شما توضیح دهیم.

هزینه تعویض آینه آسانسور با اجرت – سال ۱۴۰۳

هزینه تعویض آینه آسانسور یک متری با اجرت – سال ۱۴۰۳ – ریال

هزینه تعویض آینه آسانسور دو متری با اجرت – سال ۱۴۰۳ – ریال
۱۲.۰۰۰.۰۰۰

۲۰.۰۰۰.۰۰۰

 

دلیل تعویض آینه آسانسور چیست؟

یکی از سوالات کاربران این است که اصلا چرا آینه آسانسور باید نصب یا تعویض شود؟ انجام این کار دلایل زیادی دارد که در این بخش به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

·        آسانسور از بخش هایی است که در بدو ورود فرد به ساختمان برای نخستین بار مورد توجه قرار دارد. پس این که به لحاظ تزئیناتی برای آن سنگ تمام بگذاریم، اهمیت ویژه ای دارد. به کار بردن آینه ای شکیل سبب زیباتر نشان دادن کابین آسانسور می شود.

·        شاید منتظر ماندن در آسانسور زمان زیادی نگیرد، اما افراد عجول معمولا از حضور در آن خسته می شوند؛ به خصوص اگر در آپارتمانی با طبقات زیاد قرار داشته باشند. نصب اینه خوب در آسانسور باعث حواس پرتی این افراد و گذر زمان می شود.

·        به غیر از دلایل روانشناسی، نصب آینه برای آسانسور با دلایل علمی نیز تطابق دارد. این هشداری برای افرادی است که وارد آسانسور شده و خود را پیش از ورود به کابین در آینه ببینند. به بیان دیگر، آن ها مطمئن می شوند که کابین آسانسور در طبقه آن ها وجود دارد تا به صورت ناگهانی سقوط نکنند.

·        قرارگیری در محیط های تنگ برای خیلی از افراد اضطراب و تنش به دنبال دارد. حال اگر آن ها خود را در آینه آسانسور ببینند، قطعا از این تنش ها کاسته می شود. این موضوع از نظر روانشناسی به اثبات رسیده است.

دلیل تعویض آینه آسانسور
دلیل تعویض آینه آسانسور

حتما مشاهده کنید: تعمیر کابین آسانسور

جمع بندی

در این مطلب به این نکته پرداخته شد که چرا تعویض آینه آسانسور یا نصب آن اهمیت دارد. در شرایطی که شاید اشخاصی به این موضوع اهمیت ندهند، شما می توانید با نصب آسانسوری شیک، محیط متفاوت و زیبایی را در کابین خود خلق کنید. اگر سوالی در مورد شیوه انجام این کار و بهترین آینه مناسب برای آسانسور داشتید، حتما آن را با تیم ما در میان بگذارید. این تیم در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *