قیمت تزئینات داخل کابین آسانسور

قیمت تزئینات داخل کابین آسانسور


آسانسور یکی از مهم‌ترین مشاعات ساختمانی محسوب می‌شود. به طور حتم برای شما هم پیش آمده است که وارد آسانسور ساختمانی شده‌اید و به دلیل کثیفی، کم نور بودن و عدم تهویه مناسب احساس ناامنی کرده‌اید و همچنین برعکس یعنی وارد آسانسوری شده‍‌اید که به دلیل نورپردازی‌هایی که در سقف و دیواره‌ها انجام شده لذت برده‌اید. در گذشته این فکر اشتباه وجود داشت که برای ایجاد تغییراتی همانند تزئینات داخل کابین آسانسور و یا حتی سرویس داخل کابین باید اتاقک آسانسور را کامل از چاهک  آسانسور بیرون آورد و یا کابین دیگری را جایگزین کرد که این امر هزینه بالا و زیادی را در پی خواهد داشت.

 

قیمت تزئینات داخل کابین آسانسور سال ۱۴۰۳

از جنس استیل – ام دی اف ( دیواره ها – سقف – دستکیره – آینه – کف سنگ)  – ریال

از جنس تمام استیل  ( دیواره ها –  سقف – دستکیره – آینه – کف سنگ) – سال ۱۴۰۳ – ریال

۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰

۳۱۰.۰۰۰.۰۰۰

 

بطور کلی کابین آسانسور دارای 2 بخش بدنه گالوانیزه و تزئینات آسانسور است. بدنه گالوانیزه ضخامت مشخصی دارد که با پیچ و مهره نصب می‌شود.  انواع تزئینات کابین آسانسور شامل کف،سقف کاذب، بدنه، دستگیره و آینه خواهد بود. برای تزئینات جدید فقط کافی است متریال قبلی باز و از کابین جدا شود و تزئینات جدید را اعمال کنید. قیمت تزئینات داخل کابین آسانسور با توجه به کیفیت انتخابی متریال‌ها متفاوت است. ‌

دلیل اهمیت تزئینات کابین آسانسور

اینگونه تصور کنید که تزئینات اتاق آسانسور و فضای داخلی کابین اولین جایی است که مهمان شما  هنگام ورود با آن روبرو می‌شود. پس بهتر است در قدم اول حس امنیت را با تجهیز کردن آسانسور ساختمان القا کنیم .

تزئینات آسانسور اهمیت بسیاری دارد و البته که نوع رنگ و طرح‌‌هایی که در تجهیز و تزئین کردن فضای داخلی آسانسور به کار رفته است سلیقه شما را نشان می‌دهد.

اما نکته‌ای که در تجهیز و تزئین کردن فضای داخلی آسانسور باید دقت کرد این است که باید به فضای خارجی آسانسور هنگام زیبا سازی توجه شود؛ زیرا به طور حتم باید نکاتی را از لحاظ ایمنی هم رعایت کنید.

 برای انجام این کار می‌توانید به شرکت تزئینات آسانسور مراجعه کنید تا هم طرح‌ها و ایده‌های متفاوتی و زیبایی را ببینید و هم از اجرا عملیات زیباسازی آسانسور ساختمان خود مطمئن شوید.

البته باید این را هم بدانید که خدمات تزئینات آسانسور در هر موقعیتی متفاوت است. برای مثال آسانسور ساختمان مسکونی با تجاری و یا اداری فرق دارد و شما می‌توانید با نوع موقعیت ساختمان تزئینات و تجهیزات مناسب را انتخاب کرده تا فضای داخلی کابین دلنشین و امن محسوب شود.

تزئینات آسانسور تهران
تزئینات آسانسور تهران

حتما مشاهده کنید: نحوه تعویض لامپ داخل کابین آسانسور

قیمت تزئینات آسانسور

هزینه تزئینات داخلی کابین آسانسور به دلایلی از جمله ابعاد کابین،نوع طرح،قسمت طراحی شده  و غیره بستگی دارد و هزینه در نظر گرفته شده هر کدام از بخش‌های اصلی آسانسور به متریال‌ها و نوع کابین که شامل کابین آسانسور استیل،کابین آسانسور چوبی، ام دی اف و غیره است وابسته خواهد بود.

 البته باید توجه کنید که قیمت‌های گران و سرسام آور تزئینات آسانسور تهران نشان‌دهنده کیفیت بالا و مرغوب بودن متریال‌ها نیست. می‌توان با کمی تحقیق و جست و جو وسایلی با کیفیت عالی و تزئینات زیبا برای فضای داخلی کابین آسانسور ساختمان خود پیدا کرده و نصب کنید.

گاهی حتی می‌شود که با آموزش تزئینات کابین آسانسور خود و با کمک یک متخصص در این زمینه تجهیزات و تزئینات را انجام دهید. البته باید به رعایت کردن نکات ایمنی دقت ویژه‌ای شود؛ چرا که با انجام یک اشتباه کوچک خطرات و آسیب‌های جبران‌ناپذیری رخ می‌دهد.

زیباسازی کابین آسانسور

تزئین و زیباسازی آسانسور شامل موارد زیر است.

  • تعویض کف آسانسور
  • تعویض دستگیره‌های آسانسور
  • عوض کردن بدنه کابین
  • اجرا عملیات نورپردازی در سقف و دیواره کابین
  • تعویض صفحه کلید
  • عوض کردن درب آسانسور و غیره
تزئینات داخل کابین اسانسور
تزئینات داخل کابین اسانسور

حتما مشاهده کنید: هزینه بازسازی کابین آسانسور

کلام آخر

ما دراین راهنما شما را با عوامل موثر در قیمت تزئینات آسانسور و همچنین اهمیت انجام این کار آشنا کردیم. اگر قصد تجهیز و تزئین کردن فضای داخلی  کابین آسانسور خود را دارید می‌توانید آنلاین یا از طریق مراجعه به سایت‌های معتبر اقدام کنید و تزئینات داخل کابین آسانسور ساختمانتان را تغییر دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *